تولد خودم به به:)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 683
بازدید کل : 283112
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 10 تير 1393برچسب:, :: 14:43 :: نويسنده : فافا

سلام به عشق دوست داشتنیم و دوست های مهربون خودم خوبین خوشین رسیدن ماه رمضون رو به همتون تبریک میگم ایشالا امسال همه به ارزوهاشون برسنسر سفره افطار اگه یادتون بود ما رو هم دعا کنید مهربونادیروز ظهر با زبون روزه رفتم بیرون برای بابا دستبند خریدم اخه سالگرد عقدشون و  جمعه این هفته هم عمو عمه بابابزرگ که رو هم میشن بیست وهشت نفر برای افطار دعوت کردیم منم میخوام بدون اینکه به کسی بگم حتی مامان تو همون مهمونی افطار یه جشن کوچولو به مناسبت سالگرد عقد مامان بابا بگیرم اول میخواستم کیک از بیرون سفارش بدم حساب کردم دیدم اصلا اقتصادی نیست چون احتمال زیاد میدم که هدیه ای هم از طرف اقوام درکار نباشه که ادم هزینه میکنه دلش نسوزهبدین ترتیب بنده به فکر این افتادم که خودم کیک درست کنم میخوام سه تا بسته کیک اماده بگیرم برای اینکه مامان بابا متوجه نشن اگه بشه برم خونه همسایه ی پایینیمون که باهم جور هم هستیم اونجا درست کنم چندساعت قبل از مهمونی هم بگم خانوم همسایه بریزه تو قالب بعد از شام برم جینگیلش کنم سورپرایزی وارد بشمسعی میکنم از ژله سالاد کیک عکس بگیرم براتون بزارم خوب اینم از شرح حال فافا حالا بریم ماجرای تفلدمSunاز اونجایی که تولدم روز پنج شنبه افتاده بود و ما سه شنبه هم راهی شمال شدیم نشد روز تولدم با نفسی باشم تولدم رو شنبه یعنی هفت تیر برگزار کردیمچهارشنبه شب سرساعت دوازده که رد شد نفسیم یه اس خوشگل داد اولین نفر تو اولین دقیقه پنجم تیر تولدم رو تبریک گفت مثل همیشه خیلی اس قشنگی بود بعد از اونم از صبح تا شب که تو راه برگشت به تهران بودم همسری همش اس خوجل موجل میفرستاد اخرش با حروف بزرگ تولدم رو تبریک میگفت قربون صدقه خانومش میرفتمامان 2(مامان همسری)هم اس داد تبریک گفت منم جوابش رو دادم تشکر کردم

 شنبه صبح بیدار شدم بعد از دوش و جینگولاسیون همسری اس داد گلم کیک بیارم بزاری تو یخچال اب نشه منم گفتم باشه در ورودی رو زدم کیک گذاشت رو پله مامان رفت اوردش بالا زودی باز کردم ببینم چه شکلیه واقعا خوشگل بود مامان گفت زده رو دست کیک تو که برای تولدش گرفته بودیچندتا عکس به سفارش همسری از خودم کیک انداختم بعد پیش به سوی همسری نفسیم که نزدیک پارک خونمون منتظرم بود از دور دیدمش نشسته بود رو نیمکت منُ دید تا نزدیکش شدم خودش زد به خواب زیر چشمی نگام میکرد منم گفتم پاشو ببینم تولدمه هاااااااااااا همسری هم خندید گفت تولدت مبارک عشقم سوار ماشین شدیم همونجا بوسم کردتو راه تا برسیم بیمارستان تا من جواب ازمایش خونم رو بگیرم برام اهنگ خوند دستم رو بوسید منم همش یاداوری میکردم که اهای اقا تولدم بودااااا یعنی منُ بیشتر تحویل بگیر مردجواب رو گرفتم رفتیم سمت پارک تو راه جواب ازمایش رو میخوندم همه چی خوب بود فقط تری گلیسیریدم بالا بود که نفسی چشم غره رفت گفت بعد بری دکتر گفتم نه من خودم دکترم بابا برم همونایی که میدونم رو میخواد بهم بگه همسری هم میگفت نه باید بری گفتم بابا باورم کن من دکترم دیگه چرا باورم نداری من این واحدها رو پاس کردمرسیدیم پارک اول لواشکی که از شمال اورده بودم دادم همسری نوش جان کرد وسط خوردن از دستش گرفتم گفتم بده خودم بخورم همه رو خوردیعکس مسافرت فیلم بچه های یونیمون باهم دیدیم یه کمی راجبه اینکه پسرعموی بنده که متولد هفتاد و چهار هستش و براش رفتن خواستگاری شهریور عقد میکنه حرف زدیممدیونید اگه فکر کنید تمام این مدت من دلم برای کادوهام که دقیقا پشت صندلی من جاخوش کرده بودن قیلی ویلی میرفت اما به روم نمیاوردمدیدم نه مثل اینکه نفس خان اصلا تو فکر دادن هدیه های بنده نیس دستم گرفتم جلوی صورتش گفتم کادوهامو بده من برمشکلکهای پادشاه و ملکههمسری گفت نه چه کادویی اصلا مگه قرار کادو داشتیم همون چهارصد تومنی که شاید برای معدلت بدن بهت چون من مقاله برای اون درست سختت پیدا کردم پس توش سهم دارم نصف اون چهارصد تومن که برای منِ به عنوان کادو بهت میدم بعد که قیافه درهم رفته من دید زد زیرخنده منم هی میگفتم زود باش من کادومو میخوامگفتم اصلا پشت صندلی من پس چیه گفت برای تو نیست که اصلا بیا شرط ببندیم که اونا برای تو نیستیه جوری گفت یه لحظه واقعا شک کردم برای من نیستشرط هم بستیم اما گفت اصلا ولش کن بیا بهت ثابت کنم برای تو نیست دستشُ کرد پشت صندلی یه شاخه گل خیلی خوشگل اورد که روش نوشته بود قدم نو رسیده مبارک گفت دیدی تو که بچه نیستی پس برای تو نیست منم از خنده غش کرده بودم عاشق این خول خول بازیاشم گل گرفتم بوش کردم واقعا ناز بود سفید بود دورشم قرمز صورتیساک هدیه ها رو اورد جلو منم همش میخواستم ازش بگیرم بهم نمیداد میگفت نوبت به نوبت گفتم من برای تولدت کادوها رو دادم به خودت گفت خوب به من چهاول کادوی نازنین(خواهر همسری)داد دقیقاً همون ادکلنی بود که یک ماه پیش تو فکر خریدش بودم خیلی خوشحال شدم بعد کارت تبریکی که گذاشته بود تو ساک ادکلن باز کردم خوندم برام خیلی خیلی باارزش بود که یه دختر یازده ساله تولدم یادش باشه هیچ برام کادو هم بگیره همسری گفت خودش بدون اینکه به ما بگه رفته اینا رو به سلیقه خودش خریدهحتی اگه چیزی رو که دوستم نداشتم برام میگرفت باز خیلی برام باارزش بود که انقدر به من محبت داره که وقتش رو گذاشته تا خوشحالم کنه به فکرمهمتن توی کارت خیلی خوش خط نوشته بود معلوم بود همه ی تلاشش رو برای اینکه خوش خط بنویسه به کار گرفته به همسری گفتم دست خطش از منم بهتره19482_eva.gif

کادوی مامان2 رو داد حدس زدم توش باید چی باشه گفتم بخدا زیادِ بابا من خجالت میکشم این کارارو نکنید باز کردم داخل پاکت که خیلی هم خوشگل بود تراول گذاشته بود همسری گفت مامان گفت چون یک ماه بنایی داریم وقت نشد مثل پارسال مربا ترشی البالو لواشک...برات درست کنم همین حرفُ بعد از اینکه اومدم خونه اس دادم از مامان2 تشکر کنم بهم گفت منم گفتم نه ممنون من بیشتر از این شرمنده نکنیدکیک تولدمُ مامان2 گرفته بود واقعا مثل مامان خودم دوستش دارم بعضی وقتا فکر میکنم هیچکسی مثل مامان2 با عروسش(الان همسری میگه باز خودت انداختی)مهربون خوب نیست خدا کنه منم بعداً باهاشون خوب بشم از این عروس خبیس ها نمک نشناس نشمhttp://www.freesmile.ir/smiles/29682_gholi_poshte_parde.gifاخر نوبت اصل کاری رسید نفسیم اول کارت تبریکش رو داد دستم که با طرح روی پاکت کاغذ کادوها سِت بود گفتم نه خوشم اومد خیلی باسلیقس هرسال پیشرفت صعودی داریگفت تازه گلمم با اینا هماهنگ دیدم بعله درست میگه سفید قرمزِ بعد از اینکه متن کارت خوندم کادو رو داد دستم تکونش دادم گفت حدس بزن گفتم ساعتِ که همسری رو هوا جعبه رو از دستم گرفت قایم کرد گفت سه ثانیه میشمارم بوسم نکنی بهت نمیدم منم سری بوسش کردم باز گفت نه قبول نیست باز بوسش کردمدر جعبه رو باز کردم یعنی حس اون لحظه من عالی بودHappy Dance دو سال بود میخواستم دقیقاً همین مدل ساعت رو بگیرم اما تا پول میومد دستم خرج میکردم همسری رو زود بوس کردم دتشکر کردم گفتم خوشم اومد تولدام اون چیزهایی رو که احتیاج دارم میگری این نشون دهنده قدرت تشخیص شماست عشقمساعتم خوشگلم رو انداخت دستم منم هی نگاهش میکردم دلم قنجولی میشدحالا از اون روز نفسی میگه ساعت چنده خانوم:)منم جواب نمیدم میگم ول کن دیگه خراب میشه جواب نمیدمفقط یه کمی به دستم بزرگِ که گفت بریم بدیم اندازه کنن گفتم نه خودم با مامان بعداً میرم از اون روزم هی میرم در جعبه رو باز میکنم نگاهش میکنم همسری میگه بنداز دستت میگم نه تو خونه حواسم پرت میشه میگیرمش زیر اب مهمونی برم میندازمیه سوالی از همسری پرسیدم گفت من همه ی دخترای فامیلمون مثل خواهرام میمونن حتی اگه تو هم نبودی خواستگاری هیچ کدومشون نمیرفتم منم گفتم پس کی رو میگرفتی گفت هر کی شد از غریبه اینُ که گفت من لب لوچم کِش اومد گفتم تو که همیشه میگفتی اگه تو هم نبودی مجرد میموندمhttp://www.freesmile.ir/smiles/859619_begging.gifاز قیافه من همسری دلش ضعف رفت مورد ضرب شِتم قرارم داد گاز فشار بوس قاطی شده بود نمیدونم چرا باورش نمیشه من دردم میاد الکی هم دستم رو فشار بده من دردم میاد بوخودابعد از کمی قدم زدن تو پارک اب خوردن همسری رفتیم بهسمت خونه از ماشین پیاده شدم نفسی هم مثل همیشه تا برسم خونه با ماشین پشت سرم میومد منم از دور ساعتم رو نشونش میدادم رفتم بالا دوتا برش از کیک زدم بردم پایین برای نفس خان که کلی غر زد چه خبره زیادِ من نمیخوام اینجوری ناراحت میشم تا اخر مجبورم کرد یه برش رو بردارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم
www.pichak.net
كليك كنيدرفت سر خیابون دالی بازی کردیم اومدم خونه همسری اس داد یادم رفت بگم کاغذ کادو دور بود نزدیک سه چهار بار این دورو بودن کاغذ یاداوری کرد حالا به دلیل اینکه به شدت درگیر بازسازی خونه هستن نزدیک یه ماه نشد بریم بگردیم من بشینم فکر کنم هرجا خواستم نفس خان منُ ببره

عشقنامه:مرسی عشقم ممنون بخاطر همه چیز هرسال کادومو دوست دارم اما امسال خیلی بیشتر دوستش داشتم عزیز دلم مرسی با اینکه کلی کار داشتی کارگر اومده بود خونتون تو باید بالاسرش بودی اما اومدی پیش من تا مثل همیشه خوشحالم کنی وقتی این همه مهربونی محبت از تو خانوادت میبینم خداروشکر میکنم که همچین خانواده ای به امید خدا میخواد قسمتم بشه

دوست جونیا به خاطر تولدم تا دو روز عکس ها رو بدون رمز میزارم بشتابید

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

ماهک
ساعت21:59---12 مرداد 1393
خوچیکارکنم دلم میگیره دیه ولی کلاخوشم میاددوس دارم راستی چن سالتونه؟؟؟
دوست خوبم:چی دوست داری؟من تیر 72 اقای همسراردیبهشت 70


فاطیما
ساعت10:34---24 تير 1393

سلام فافا جون ملسی گلم که اومدی بهم تبریک گفتی
فدات گلم نیستی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟؟؟؟

دوست خوبم:سلام عزیزم کاری نکردم دوستم هستم بابا اینجام دالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی:))



دریا
ساعت15:30---19 تير 1393

حتما اصلا ارسال نشده بازم مینویسم سلام عمرم سلام عشقییییی دوست جونیییییی
تولد مباررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررک
ایشالا همیشه با عشقت شاد و خندون بهترین تولدهارو داشته باشییییییییییین عزیزمممممم
جیجیهاتم مبارک چشم نخوری ایشالا عروس یکی یدونه

دوست خوبم:سلام دریای مهربون مرسی دوستم لطف داری ایشالا تو هم خوش باشی سلامت بوووووووووووسبوسهدریا چرا وبلاگت رو حذف کردی؟؟؟؟؟ میدونی چقدر ناراحت شدم دیدم حذف کردیگریهمیدونی چقدر بهت فکر کردم که چی شده چه اتفاقی افتاده دریا حذف کرده رفته که رفته:(((((بیا بهم بگو چی شد مسعود چی شد عشقتون چی شد منتظرتم دریا مواظب خودت باش بی خبرم نرو

 

 



دریا
ساعت15:27---19 تير 1393

فافا پست گذاشتم ثبت شده؟؟؟
تایید نکردی؟یا اصلا نیومده؟

دوست خوبم:نه عزیزم چیزی برای من نیومده بود



تمنا
ساعت1:44---18 تير 1393

اره عزیزم من جدیدموخوش حال میشم دوست شیم...من رمز نداشتم همینجورواردشدم خوندم همین

دوست خوبم:پس خوش اومدی به صندوقچه ما عزیزمبوسهمنم خوشحال میشم دوست های جدید پیدا کنمچشمک



سالی
ساعت22:15---17 تير 1393

تووووووووولدتتتتتتت مبارک گلم.... البته ببخشید با تاخیر گفتم

هدیه هات هم مبارکت باشه...

دوست خوبم:مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی سالی جون خواهش دوستم بوووووووووووووس



تمنا
ساعت17:25---17 تير 1393

تولدت مبارک عزیزم به به عجب هدیه هایی مبارکت باشه
راستی واسه مهمونینمیخوای کیکو ازقبل آماده کنی؟؟آخه من شنیدم کیکایی وکه میخوای مدل بدی باید بذاری تویخچال بمونه ها

دوست خوبم:مرسی عزیزمبوسهبی تقصیرتمنا تو جدیدی اخه اسمت رو فکر کنم تا حالا ندیدم اشنا نیست و اینکه اگه اشنا نیستی رمز از کجا داری ؟؟آرامکیکم میام میگم چی شد



خانومی
ساعت19:42---16 تير 1393

مرسییییی عزیزم
راستی تولدت با تاخیر زیاد مبارک

دوست خوبم:خواهش عزیزمبوسهممنون خانومی



یاسمن(سه شنبه ها)
ساعت13:19---15 تير 1393

آقا خیلی خوش شانسی ! یعنی در حد لالیگا
من تا مطلبت رو خوندم و اومدم نظر بذارم ترافیک اینترنتمون تموم شد ، منم گفتم ای داد بیداد الان فافا میگه این دختر بی معرفت چرا نیومد یه سری به من بزنه
حقوقم که هنوز ندادن نمیتونستم ترافیک بگیرم
رفتم تو سایت مخابرات دیدم 3 تومن هدیه داده
دیگه این شد که اول از همه پریدم اینجا که نظر بدم یه وقت همینم تموم نشه
عجب خوش به حالت شده هااااااا
همینطوری کادو پشت کادو
ماشالله مادرشوهر و خواهر شوهر چه هواشو دارن !!!
مجبوری ! شیرین زبونی میکنی باید گازم گرفته بشی اصن دم آقاتون گرم بهش بگو از طرف منم دو سه تا گاز مشتی دیگه هم بگیره
هییییییییییی خواهر من از این عطر کلی خاطره دارم
اووووووووه ببین چقدر کادوووو
ساعتتم خیلی شیکه عزیزم مبارکت باشه منم چند وقتی دلم ساعت میخواد نمیدونم چرا ! حالا زیاد دستتم نمیکنم ها

دوست خوبم:پس سه تومنُ شریکیم باهم شماره حساب میدم هزاروپونصد بفرست بیادآراماز خوش به حالم یه چیزی اونورتر:)اره اخه خودمم خوشم میاد همسری برام ضعف میکنهخندهچرا گریه حالا ناقلا نکنه با شخص خاصی خاطره داریچشمکمنم ساعت زیاد دستم نمیکردم اما این مدل همیشه دوست داشتم داشته باشم دستم بندازم اما یه مشکلی هست اینکه الان دارمش اما دلم نمیاد دستم کنمبی تقصیرایشالا تولدت تو هم ساعتی رو که دوست داری هدیه میگیری



سولماز
ساعت14:38---14 تير 1393

سلام فافا كجايي تودختر?جراانقدر دير مياي مينويسي?بيا دگ بخدا هرروز ميام سرميزنم ميبينم ننوشتي ناراحت ميشم زود زود بيا مثل قببببببل. دوست دارم هوارتاااا.ايشالا هميشه عاشق هم باشيد و روز ب روز عشقتون بهم زيادتر بشه وكنارهم خوشبخت بشيد اين و از ته ته ته ته قلبم گفتم جون خودم عاشقم دركتون ميكنم. عشقتون هميشگي دوستم

دوست خوبم:سلااااااااااااااااااااام سولماز جووووووووووووون بوخودا کار دارم دیروز سی تا مهمون داشتیم امروز خونه رو مرتب کردیم هنوز خسته ام اما میام به زودی ناراحت نباش دیگه دوستم بیا بغلمبوسهخندهاوووووووووووف تیکه خودمو گفتی دخمل منم دوست دارم هوار هوارتااااااااااا:)مرسی دوست خوبمبوسهاقا اصلا قبول نیست خوب یه وبلاگ بزن خاطره هاتو ثبت کن دیگه الان گفتی عاشقی من فکرم مشغول شده کنجکاویم گل کرده کی پاسخگو هستش:)))



مهدیه
ساعت5:58---13 تير 1393

بازم تفلدت مبارک از خدا بهترین هارو براتون ارزو دارم
هدیه هاتم چگده خوشمل بودن
اون کیکم وااااااااای چ قیامتیه!
ازوناس ک ادم هوی میکنه با کله تا عمقش نفوذ کنه!!
مسی فافا جون خدا از زبونت بشنوه ک کاروبارم تا اخر رمضونی درس شه ایشالا
بهت میگم
ایشالا ک همه ب حاجتای دلشون تو این ماه مبارک برسن

دوست خوبم:ممنون مهدیه عزیزمبوسهنیومدی کع میومدی باهم میخوردیم زیاد بود:)ایشالا



فاطیما
ساعت1:00---13 تير 1393

سلام فافاجون چرا من اینقدر دیر اومدم وبت
بخدا از صبح تا 8شب بدون وقفه کلاسم وقتیم میام یه چیزی میخورم میخوابم شرمنه فافا
کادوهای شوهرت خیلی ناز بودن وهمین طور بقیه کادوها کیکت هم خوشگل بود دوسش داشتم چه مادر شوهر خوفی داری دختر
بازم تولد میارک گلم

دوست خوبم:سلام عزیزم اشکالی ندهاره دیگه باید حواست به درست باشه دخملچشمکمنم موقع کنکور اینجوری بودماخمشوهر خودمه دیگه قربونش برم همیشه خوش سلیقسبوسهمادرشوهر نگوووو تاج سر بگوووو:)



eli
ساعت0:40---13 تير 1393

فافایی تولدت مبارککککککککککککک

دوست خوبم:مخسی الی



خانوم گل
ساعت16:11---12 تير 1393

سلام فافا جونم
به به چه همه کادو مبارکت باشه عزیزم
همسریتم خوش سلیقس ها چقدر همه چیزو باهم ست کرده
چقدرخوبه که خونواده همسری انقدر دوست دارن البته صد درصد خودت گلی عزیزم
منم ادکلن اوری وان دارم خیلی بوش خوبه
بازم تولدت مبارررررررک فافاجونم

دوست خوبم:سلام مامان گل مهربون نی نی خانوم خوبهبوسهجیگر من دیگه با اون سلیقش اصلا از انتخاب همسرش معلومه چه مرد خوش سلیقه ای هستزبان درازیگلی از خودتِ خواهرخندهاوهوم منم خیلی بوی شیکی داره بازم مرسی خانوم گل بوووووووووس



خانومی
ساعت15:43---12 تير 1393

سلام اولین باره میام وبلاگتون. خیلی خیلی خوشگله امیدوارم همیشه شاد باشید و زندگیتون پر از خاطرات شیرین باشه
راستی میشه شما رو لینک کنم؟

دوست خوبم:سلام خانومی خوش اومدی به صندوقچه مابوسهمرسی عزیزم لطف داری.همچنین شما دوست خوبمبوسهبعله عزیزم منم لینکت کردم خوش اومدی به جمع دوستام



سولماز
ساعت15:35---12 تير 1393

سلام فافاجون خوبي گلم?تولدت مبارک عزيزم.كادوهات خيلي قشنگ بودن دست همسريت و خانوادشون درد نكنه حسابي زحمت كشيدن.راستي امروز يعني 12/4 تولد منه

دوست خوبم:سلام عزیزم خوبم به خوبی شمابوسهمرسی سولماز جون اره واقعا شرمندم کردن مثل همیشه ازشون ممنونمخجالتیواااااااااااای تولدت مبارک سولماز خانووووم ایشالا صد و بیست ساله بشی دخمل خانوم به به تیرماهی هم که هستی اصلا همه ی تیرماهی جیگرن مخصوصا خودم خودت:))



آزی
ساعت14:13---12 تير 1393

سلام فدات.اوووووه چقد کادوهای خوشگل گرفتی مبارکت باشه واقعا آقاتون خوش سلیقست بهت تبریک میگم.
مامان سینا با ازدواجمون مشکلی نداره و داره سعی میکنه باباشم راضی کنه.فافا خیلی واسم دعا کن که باباش راضی شه

دوست خوبم:مرسی عزیزم بعلــــــــــــــــــــــــه از انتخاب همسرش معلومه چه مرذ خوش سلیقه ای دیگه:)دلشونم بخواد همچین دسته گلی عروسشون بشه باباشم راضی میشه ازی جون مطمئن باش بوووووووووس



zahra
ساعت11:55---12 تير 1393

تولدت خیلی مبارک فافا جونم
به به همه چی هم که عالی بوده خداروشکر
خوش بحالت مامان2 باهات انقدر خوبه
مامان سهند زیاد منو تحویل نمیگیره

دئوست خوبم:مرس زهرا جونبوسهشاید وقتی عروسش بشی بیشتر تحویلت بگیره الان زیاد ندیدتت حسش کمه ناراحت نباش دوستم عروس به این گلی از خداشم باشه



مریم
ساعت0:20---12 تير 1393

سلام فافا جونم
بازم تولدت مبارک
چه کادوهای خشگلی
دست همگی درد نکنه
از بس دخترمون ماهه خانواده شوهر عاشقشن
عاشقونه هات ابدی عزیزم

دوست خوبم:سلام عزیزم مرسی دخملیبوسهواقعا دستشون درد نکنه حسابی شرمنده شدم و خوشحال:)اتفاقا انقدر اونا مهربون بودن منم ازشون یاد گرفتم شدم مثل اوناخندهبووووس برای مریم خوب



یه دوست
ساعت14:11---11 تير 1393

سلام فافا جون،تولدت دوباره مبارک
این طور که تعریف کردی جشن تولد خیلی خوبی داشتی،ایشالا همیشه شاد و خوب باشی

دوست خوبم:منم بازم ممنونم یه دوست دوستم:)اوهوم جای شما دوستان خالیبوسههمچنین تو عزیزم



آزی
ساعت11:44---11 تير 1393

سلام گلم.خوبی؟تولدتو بهت تبریک میگم ایشالا سالهای سال کنار عشقت خوش و خرم باشین و هر سالت قشنگتر از سال قبل باشه

دوست خوبم:سلام ازی جون خوبم عزیزم کجایی تو دخمل ازت خبری نیستاخممرسی عزیزم بووووووس



مرجان
ساعت11:19---11 تير 1393

فافا جان بازم تولدتو بهت تبریک میگم عزیزم
دست همسریت و خانواده محترمشونم درد نکنه برات سنگ تموم گذاشتن
امیدوارم همیشه هم تو و هم همسر مهربونت بتونید خنده روی لبهای هم بشونید

دوست خوبم:بازم ممنون مرجان عزیز بوووسبوسههمیشه به من لطف دارن شرمندم میکنن واقعا دستشون درد نکنه ایشالا بتونم جبران کنم این همه مهربونیوبی تقصیرهمچنین عزیزم



ميشا
ساعت9:56---11 تير 1393

دوستم مباركت باشه كادوهات
انشالله مهموني جمعه هم به خوبي برگزار بشه
موقع افطار ياد منم باش دوستم...

دوست خوبم:ممنون میشا جونبوسهایشالا کلی کار رو سرم ریختهگریهحتما عزیزم به یاد تو و نی نی خانوم



رویا
ساعت2:52---11 تير 1393

سلاااااام عزیزدلم بازم میگم تولذت مبارک انشالا که همیشه بخوشی باشین.هروقت پستات رو میخونم و کارات رو تصور میکنم غش میکنم از خنده خیلی جالب تعریف میکنیوالبته خوش بحال همسریت که یه همچین دختر با انرژی نصیبش شده.بی صبرانه منتظر عکسیم

دوست خوبم:سلام استاد مهربون نازبوسهمرس دوست عزیزم همچنین شما کنار خانواده مهربونت خوش باشی زیر سایه پدر مادرتبوسهمن همیشه تو جمع باشم و پیش همسری فول انرژی هستم اما بعضی وقتام کسل میشم انگار غمگین ترین ادم دنیام مخصوصا وقتی به اون موضوع میرسم همون که خودت میدونی



همسری
ساعت23:14---10 تير 1393

سلااااااااااااااام دنیای من
اول بگم کادو رو که به زور گرفتی تازه برا تو هم نبود اون 200 تومن من فراموش نشه
ولی حالا جدی خوشحالم که تونستم لبخند و رو لبات بنشونم تو همیشه لایق بهترینایی عزیزم کادوهای ما هم همه ناقابل بود اگه جایی کمی کاستی بودی معذرت می خواهم
دوست داااااااااااااااارم عزیزم بیشتر از جونم بازم تولدت مبارک خانومم

نفسیم: به به سلام زندگی من کم پیدا بودین جناب همسری افتخار دادید به صندوقچهخندهجیگرتونوبوسهما کع خوابیم:)همه چی عالی بود عشقم دست شما خانواده درد نکنه همیشه خجالتم میدید بوووووووووووووووووووووووووووس برای شما و بوس بوس بووووووووووووووس برای خانوادهخندهعاشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم دووووووووووووووووووووووووست دارم تمامِ من



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: